woensdag 30 maart 2011

dienstbaarheid

dienstbaarheid

Met nog 1 les te gaan (en daarna 2 presentatiedagen) zit het er bijna op voor mij op de kleine Tiki. Ik heb ook dit jaar weer genoten. Maar als er een ding is wat ik geleerd heb, dan is het wel mijn hart te volgen. Die weg neemt de nodige verrassingen met zich mee, maar het kleurrijke dagboek zal er altijd een onderdeel van zijn. De afgelopen les stond in het teken van dienstbaarheid. Deze prachtige schaal (gemaakt van gipsverband en beschilderd met acrylverf) hangt inmiddels op een plekje in huis waar ik het regelmatig kan zien. Het herinnert me aan het feit dat ik mijn hart mag volgen en daarbij vooral dienstbaar ben aan mijzelf (en daardoor ook weer aan anderen).

Deze foto is ook geplaatst op Beelden van de Ziel. Regelmatig komen er nieuwe foto's en werkstukken bij. Zit je verlegen om visuele harteninspiratie? Neem er gerust een een kijkje!

Geen opmerkingen: