maandag 28 maart 2011

graag jullie inbreng

Met de start van mijn nieuwe weblog ben ik ook begonnen met de rubrieken De kunstenaar in jezelf en Pen en Papier. Voor mijzelf is het handig omdat ik daarin allerlei linken naar andere sites kan plaatsen en de inspiratie en informatie niet al te versnipperd op mijn weblog komt te staan. Mijn vraag aan jullie is of de rubrieken voor jullie, als lezers, ook handig zijn? Mis je dingen? Zou je dingen anders willen? Laat je reactie achter of mail mij persoonlijk (zie contact voor het mailadres).

5 opmerkingen:

Annie Bodelier zei

Ik vind het wel overzichtelijk zo'n indeling.
groetjes, Annie

Natuurkracht zei

Ook ik vind het overzichtelijk.

HrV zei

De rubrieken zelf vind ik heel leuk.
Als ik de berichtjes lees let ik er eigenlijk niet op, maar voor het terugzoeken is het heel handig.
(voor het zoeken naar inspiratie)

Sarine Zijderveld zei

Helemaal eens met HrV! Omdat ik elke dag wel even op je weblog kijk, vallen de verschillende categorieen me eigenlijk niet eens op. Maar bij het terugzoeken en verdiepen van een bepaald onderwerp zijn de categorieen heel handig.
Wat ik ook nog wil zeggen is: hulde voor de mooie vormgeving! In al z'n eenvoud vind ik de achtergrond heel prachtig. Warm, vrijuit vloeiend, uitnodigend om zo'n ondergrond zelf eens op een pagina te maken.

Claudia zei

Ik vind het ook heel erg handig. Zeker als ik na een paar dagen nog eens kom kijken. Ik waardeer je weblog enorm, maar ik vind niet alles even interessant. De indeling maakt dat het makkelijk is om te lezen wat mij echt boeit.