dinsdag 10 mei 2011

perspectief

Ze houdt me vast, teder, zacht. Samen dansen we en laten ons spoor achter. Meestal is onze beweging zwierig, soms gaat het met horten en stoten. Ze heeft wel andere danspartners, ja, echt. Maar ik ben haar favoriet. Ik weet hoe ze zich voelt. Er is die strakke greep als de dag weer eens wat anders bracht dan gehoopt. Er is die zachte hand wanneer zij zich heeft kunnen ontspannen. Soms zie ik de tranen over haar wangen stromen als wij samen dansen. Ik....... ik ben haar pen.


Schrijf eens vanuit een ander perspectief in je dagboek. Niet te lang over denken, gewoon doen!

1 opmerking:

yetsey zei

Dat lijkt me leuk!
Ik heb mijn spreekbeurt ook eens in een ander perspectief gedaan. Het ging over Namibiƫ (land in Afrika, waar ik op vakantie geweest ben). Daar huurden we een camper. Mijn spreekbeurt deed ik vanuit de camper. Dat was heel grappig!

PS. Ik vind dit weblog echt heel erg leuk!