donderdag 2 juni 2011

het gewone dagelijkse leven

Het koffiezetapparaat dat op zijn laatste pootjes loopt; de afwasmachine die het net op Sinterklaasavond met een huis vol visite begeeft; de wasmachine die altijd maar honger heeft in ons huis of de steeds maar zoekrakende sokken... het zijn onderwerpen die op de een of andere manier een keer mijn dagboek gehaald hebben. In het scrapbooken zijn het dingen waar je, met een foto erbij, misschien een mooie pagina van kunt maken. Ali Edwards maakte 13 journaling prompts (beginzinnen of starters) om te schrijven of de dingen uit het dagelijks leven. Haar project Life spreekt me erg aan en iedere keer kijk ik weer met bewondering naar de nieuwe pagina's die ze heeft gemaakt. Het inspireerde mij tot nu toe om wat meer foto's in mijn dagboek op te nemen.

Geen opmerkingen: