woensdag 15 juni 2011

innerlijk pelgrimeren (2)

Het tweede boek is uit. Ik las over dromen, over later, over verdriet en verwachtingen..... Als er iets is dat ik geleerd heb van het teruglezen dan is het wel mijn dromen uiteindelijk altijd wel vervuld zullen worden, maar misschien niet op de manier waarop ik ze bedacht had of in het tempo waarin ik het graag had willen zien.

Inmiddels zijn er in mijn nieuwe pelgrimsboek al heel wat pagina's beschreven. In het boek Innerlijk Pelgrimeren wordt geadviseerd om in een multomap of ringband te werken, maar dat werkt toch niet voor mij. Het meenemen van een map of losse velletjes in mijn tas vind ik niet prettig en dus koos ik voor een mooi schrift op A4-formaat. Omdat ik het met 1 schrift niet ga halen, heb ik nog een paar exemplaren in de kast liggen zodat ook deze pelgrimage weer een mooie reeks krijgt. Ik maak het mezelf daarmee niet makkelijk realiseer ik me, maar het stimuleert me ook om creatieve oplossingen te zoeken voor problemen die ik tegenkom. Maar daarover later meer.

Met nog een week voorbereiding te gaan, komen de reiskriebels steeds meer naar de oppervlakte. Het zal in de zomervakantie wel een beetje schipperen zijn om tijd te vinden, maar ik heb er vertrouwen in dat het me zal lukken.

Geen opmerkingen: