donderdag 30 juni 2011

innerlijk pelgrimeren (4)

de pelgrim op reis / week 26

Het is wonderlijk hoe beelden me soms weten te vinden. Ik kan een hele stapel tijdschriften voor me hebben liggen en niets vinden, terwijl de volgende dag allerlei plaatjes me roepen. Dat die plaatjes me ook niet altijd hetzelfde hebben te vertellen, is me in al die jaren collages maken en erover schrijven wel duidelijk geworden. Sommige beelden (klik, klik en klik) blijven me bij, terwijl andere collages me nu niets meer zeggen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige collages! Ik heb de rest van je collages ook bekeken en ze zijn voor mij erg inspirerend. Mooi hoor.
Groet, Astrid

karind zei

Ja, ik ben het met Astrid eens: Prachtig en inspirerend!

Ina Wuite zei

Wauw mooi! Vooral klik 1 ♥ en klik 2 spreken me aan.