vrijdag 17 juni 2011

opbergen

Al een tijdje denk ik na over hoe ik mijn materialen op tafel wil hebben. Op dit moment zit alles netjes in  dozen en pak ik een doos als ik die nodig heb. De kleine doorzichtige dozen van de HEMA zijn eigenlijk geen probleem, maar wel de potlodendozen. Wanneer ik verschillende soorten potloden door elkaar gebruik dan staan er al snel twee of drie dozen op tafel. Niet echt handig omdat een ongeluk (een van de dozen valt op de grond) in een klein hoekje zit. Een groot voordeel van de dozen op tafel is het kunnen genieten van de kleuren. Bovendien kan ik in een oogopslag de kleur pakken die ik nodig heb. Maar ja het blijft wel steeds woekeren met de plek op tafel.

Op verschillende sites over scrapbooken en art journaling zag ik totes voorbij komen. Het zijn een soort tassen waar je je spullen in kwijt kunt. Het lijkt me best handig, zeker als ik een keer mijn spullen van boven uit het atelier de tuin in wil nemen. Maar ja....., dan kan ik dus niet meer zo'n fijn rijtje kleurtjes zien en moet ik dus zoeken naar de juiste kleur.

Hoe heb jij je spullen voor je kleurrijke dagboek opgeborgen?

1 opmerking:

Aline zei

Zo die dingen lijken mij inderdaad handig voor opbergen en verplaatsen... verder liggen mijn spullen als ik eens bezig ben, overal en nergens op tafel... en om me heen... en dan moet ik nog rekening met mijn katten houden anders hou ik niets over...