donderdag 16 juni 2011

schrijfafspraakjes

Ik weet niet hoeveel schrijfafspraken ik tot nu toe gepland had, maar het waren er toch wel heel wat. Op de een of andere manier kwam er vaak iets tussen. Soms moest ik zelf afbellen, soms belde een van mijn schrijfmaatjes af. Soms kwamen we wel opdagen, maar waren we zo verdiept in gesprekken dat er van schrijven niets terecht kwam. Eigenlijk moet ik de tip "Schrijf eerst, klets later" meer in de praktijk brengen. Terugkijkend op het eerste half jaar zie ik mijn verlangen naar samen schrijven en voel ik de teleurstelling dat er eigenlijk maar zo weinig van samen schrijven terecht kwam. Over een paar weken is het voor ons zomervakantie. Van schrijfafspraakjes komt het dan niet zo, maar na de vakantie ga ik weer volle moed nieuwe afspraken maken. Samen schrijven is te leuk om maar uit te blijven stellen.

Schrijf jij ook wel eens samen met iemand?

7 opmerkingen:

Karin zei

op zondag 3 juli a.s. kan je samen met andere vrouwen (of misschien komt er nu ook wel eens een man bij...) komen schrijven in de SchrijfSalon in Berkhout. Elke keer weer heel inspirerend en garantie voor een ochtend vol schrijfplezier en schatergelach. Misschien heb je ook zin om te komen Petra? Zie www.geluksonderneming.nl
Fijne dag verder, groet Karin

Kriebels en Krabbels zei

@ Karin: dank voor de uitnodiging. Kun je me een mail sturen, kan jouw mailadres niet meer in mijn mailbox vinden.

Ina Wuite zei

Ik vind het wel een ontzettend leuk idee om samen te schrijven met anderen. Wat ook erg leuk is is een durf-te-vragen-sessie samendoen met andere mensen.

Kriebels en Krabbels zei

@ Ina: Wat is dat een durf-te-vragen-sessie? Wat doe je dan zoal? Je maakt me erg nieuwsgierig!

Heldinne zei

Schrijfcafé, schrijfveerochtend, autobio, ik schrijf in elk geval altijd mee met de cursisten, het geeft zo'n speciale energie, al die pennen op papier!

Ina Wuite zei

Een durf te vragen sessie: iedereen mag een vraag stellen en dan gaat iedereen brainstormen en antwoorden bedenken! Je krijgt dan van iedereen veel antwoorden dus veel tips en adviezen e.d. Google er maar eens op!

jokezelf zei

Ik schrijf niet echt samen met anderen, maar doe wel geregeld mee aan allerlei schrijfopdrachtjes die links en rechts op verschillende webloggen verschijnen. Leuk, want je krijgt reacties van alle kanten en je ziet ook wat anderen maken van een thema of een woord.