vrijdag 5 augustus 2011

een papieren zak

Waar ik altijd van kan genieten is de uitstalling van groenten en fruit. In de meeste supermarkten is de variatie niet heel groot of is het verdeeld over verschillende stellingen. Maar bij een van de laatste groenteboeren in de stad en de natuursuper ligt alles prachtig uitgestald naast elkaar. Al die kleuren... mooi vind ik dat. Mijn groenten en fruit worden daar ook niet verpakt in plastic maar in een bruine papieren zak. Normaal gaan die zakken bij mij in de blauwe papierbak, maar toen ik dit logje zag, werd ik enthousiast. Een boek van een zakje, dat moet ik toch een keer doen!

2 opmerkingen:

Aline zei

dat is inderdaad een hele leuke site... erg creatief bedacht...

Eveline zei

Leuk idee! Als je 'paper bag book' in Google gooit kom je een hele hoop links tegen voor nog meer inspiratie!