woensdag 31 augustus 2011

Pen en Papier - september 2011

Het schooljaar is weer begonnen, dus een nieuwe Pen en Papier kan ook niet achterblijven.

Notitieboeken
  • Bij Bureau Bewust kwam ik mooie notitieboeken tegen. Kijk maar eens naar dit exemplaar of deze.
  • Op Writers Plaza zijn ook notitieboeken te koop. Ik moest glimlachen bij het idee dat me een lampje op kan gaan. Jij ook? 
  • Vijf jaar lang elke dag een regel schrijven n.a.v. een vraag. Kijk eens hier.
  • Het dagboek van Happinez ziet er erg mooi uit, kijk maar eens bij Lavender.
  • Zelf notitieblokjes maken lijkt moeilijk, maar als je deze tutorial bekijkt, valt het reuze mee.

Schrijfmateriaal
Wie kent ze niet: de blauwe Bic balpennen. In de kantoorboekhandel kwam ik een leuk gekleurde variant tegen.

Inspiratie voor op je schrijftafel of in je dagboek

2 opmerkingen:

Aline zei

Tal van leuke dingen, maar eh die elke dag een regel schrijven nav een vraag, vind ik wel een super leuk idee...

Anoniem zei

het dagboek met 1 regel is ook bij bol.com te koop en het NL boek van Denise Linn bij ako (zonder verzendkosten)