maandag 1 augustus 2011

verdiepen

K & K: week 27a

Na al die jaren heb ik er nog steeds geen genoeg van. Schrijven, maar vooral ook dagboekschrijven, blijft heerlijk om te doen. Toch weet ik zeker dat het volgen van cursussen en workshops daar aan bijgedragen heeft. Het heeft me verschillende kanten van het schrijven laten zien. Ik kon ervaren dat schrijven niet alleen in barre tijden prettig was, maar dat ik ook aan het schrijven zelf heel veel plezier beleefde. In de loop van de jaren is me vaak gevraagd wanneer mijn boek er nu eindelijk eens aankwam, misschien komt het er ook ooit wel, maar schrijven is voor mij toch in eerste instantie iets wat ik doe omdat ik het leuk vind en niet om iets voor een ander te produceren. Met schrijven kan ik de wereld in mij en om mij heen kan verkennen. Hoewel het nu pas begin augustus is, komt de tijd van nieuwe cursussen en workshops er weer aan. Kijk ook eens bij jou in de buurt of je een cursus, workshop en schrijfcafé kunt volgen. Ik kan het je van harte aanbevelen!

Geen opmerkingen: