zaterdag 24 september 2011

mededeling nieuwsbrievenarchief en oud weblog

Zie je dat plasje water daar liggen? Dat zou van mijn tranen kunnen zijn als die ene gedachte werkelijkheid wordt. Lees en huiver mee:

Inmiddels lijkt mijn oude weblog weer online. Ik schrijf lijkt omdat er zowel op het zichtbare gedeelte voor jullie als voor mij achter de schermen maar 3 berichten zijn terug te vinden. Nu hoop ik natuurlijk dat alles van de periode 2005 tot 2011 weer tevoorschijn getoverd wordt door de mensen van weblog. Maar de gedachte dat ik mogelijk alles kwijt zal zijn.... tja, die wil ik even niet horen. Al moet ik wel zeggen dat mooi past wel bij het seizoen: herfst - loslaten.

6 opmerkingen:

Daisy zei

Ik volg je al enkele jaren met plezier. En heb telkens weer bewondering voor het werk dat je verzet om ons te laten delen in je enthousiasme rond het schrijven.
Het zou jammer zijn als dat wat je in het verleden hebt gemaakt weg is.

Ferrara zei

Alles weg? Dat zou vreselijk zijn.
Sla je niets op en maak je geen back-up van je bestanden?

Anoniem zei

Hoi Petra,

Ik heb al jouw nieuwsbrieven bewaard. In elk geval een groot deel ervan. Dus als je ze echt niet meer kan vinden, laat het me weten, dan mail ik ze je toe.

Groetjes,
Sonja

Kriebels en Krabbels zei

Natuurlijk heb ik alle nieuwsbrieven nog, maar van mijn weblog heb ik nooit een backup gedraaid. Dom? Misschien. Natuurlijk wel eens over nagedacht, maar denken en doen zijn twee verschillende dingen. Het idee van "verlies" went ook wel zo na de eerste schrik.

Novelle zei

Ach waarschijnlijk valt het wel mee hoor.Ze hebben nog steeds niet alles voor elkaar.Misschien komt de rest van je logjes alsnog.Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen met mijn inlogcode ....verdorie

Anoniem zei

Wat vervelend voor je! Maar hier toch wat food for thought. Jij schrijft: herfst is loslaten. Voor mij is herfst ook oogsten. Jouw jarenlange ervaring deel je nu op dit blog. Wij mogen daarvan genieten. Misschien heeft het zo moeten zijn en oogst je nu, op dit nieuwe blog.
Anouschka