vrijdag 16 september 2011

mededeling nieuwsbrievenarchief

Zoals jullie misschien weten, had ik een oud weblog dat vol tips stond. Nu is web-log gemigreerd naar weblog en ziet de boel er heel anders uit. Het nieuwsbrievenarchief lijkt op dit moment niet meer bereikbaar te zijn. Dat is erg jammer, zeker voor de nieuwe leden van de nieuwsbrief, die misschien graag daar een keer hadden willen rondneuzen. Op dit moment sta ik nog erg in tweestrijd. Ik kan proberen om alles weer netjes online te krijgen (maar dan zal ik eerst moeten kunnen inloggen en dat kan ik nog niet) of het zo maar laten en elders proberen het archief op te slaan. Ik ben er nog niet uit of ik al dat werk op mijn nek moet halen. Later meer.

2 opmerkingen:

Aline zei

Ik ken het probleem, heb mijn hele blog verhuisd onlangs, en heb me dus heel wat werk op de nek gehaald...

Als het goed is kan je na de migratie, met een paar simpele handelingen in het beheer, de layout aanpassen, en dan heb je alles als nog weer terug... ;)

Novelle zei

ik ken het probleem wat mijn laagliedweblog is ook helemaal anders nu.Nou ja ik zie straks wel hoe ik het oplos.