vrijdag 2 september 2011

vooraankondiging: plak-en-schrijf tiendaagse 2011

Plak en Schrijf!

Van woensdag 5 oktober a.s. tot zaterdag 15 oktober organiseer ik de Plak-en-Schrijf Tiendaagse. Je kunt gewoon thuis vanachter je eigen bureau mee doen. Je hebt de volgende dingen nodig: wat oude tijdschriften, lijm, schaar, wat pennen/stiften en een dagboek om je plaksels in te plakken. Het zou geweldig zijn als deelnemers hun werkstukken zouden willen delen, maar lekker anoniem blijven mag natuurlijk ook!

22 opmerkingen:

Sarine Zijderveld zei

Wat een leuk idee! Ik ga meedoen en heb meteen een berichtje hierover op mijn site gezet, met een verwijzing naar jouw weblog.
Hartelijke groet,
Sarine

Christel zei

Ja, gaaf, ik doe mee. Even een vraag, hoe heb je dat gedaan, een pdf bestand die bij mij op de computer dan opent? Handig namelijk :)

Christel zei

Nog een vraag. "Zit' je ook op twitter? Zoja, mijn account is http://www.twitter.com/christelnolle

Facts and Fairytales zei

Leuk, ik doe mee

Groetjes
Brigitta

Marleen Smit zei

Dat is een leuk idee! Ik schrijf het in mijn agenda.

Marmod zei

Ja leuk, ik sluit aan!

Bianca Nolle zei

Jaha knippen, plakken en schrijven. Doe ik graag aan mee.

Aline zei

Ik ga er over nadenken... met name omdat ik dan even wat tijdschriften moet gaan regelen... kom er nog even bij je op terug...

Prenter zei

Ja, leuk! Ik ga ook mee doen!

Kriebels en Krabbels zei

@ Sarine: Alvast bedankt!
@ Christel: Nee, ik heb nog geen Twitter. Vrees dat ik dan helemaal niet meer achter mijn computer vandaan kom. Maar wie weet komt het nog!
@ Aline: Misschien eens in je omgeving vragen of iemand nog oude tijdschriften voor je heeft. Spaar evt. ook folders de komende tijd.

Angela zei

Het wordt saai... Maar wat een ontzettend leuk idee! Ik ga ook meedoen!

Annemieke zei

Ook ik doe graag mee! Leuk!!!

Anky zei

Wat heerlijk lijkt me dat! Ik doe ook graag mee en ik zal de deelnemers van mijn levenskunstdagboek op de hoogte brengen. Wat een mooie aanvulling zal dat zijn.

Aline zei

Nou ik weet het zeker hoor, ik schrijf me in en zal van de week ook even reclame voor je maken... ;)

Aline zei

Ik heb even reclame voor deze leuke uitdaging gemaakt: http://www.alineblogt.nl/2011/09/plak-en-schrijf-10-daagse

voeteninhetwater zei

Ik wil ook wel meedoen maar ik ben een beetje bang dat ik niet genoeg tijd ga hebben maar ik zie wel. Ik zal ook een berichtje achter laten op mijn weblog.

Kriebels en Krabbels zei

@ voeteninhetwater: Misschien kun je het een paar keer proberen (of een). Alles is goed, alles mag!

voeteninhetwater zei

Bedankt! Ik ga het zeker proberen hoor :-)

Anoniem zei

Ik ben ook van plan mee te doen, lijk me een leuke uitdaging .


groetjs Chelo

Anoniem zei

Wil graag meedoen omdat het me erg leuk lijkt.
groet, Cece

Novelle zei

ik denk er ook even over na misschien doe ik ook wel mee.

kitty zei

Wat enig! En fijn dat die forse stapel tijdschriften van pas komt