dinsdag 11 oktober 2011

bijdrage dag {7}


Bijdrage van Karin


Bijdrage van Marjan

6 opmerkingen:

Kriebels en Krabbels zei

@ Karin: zo'n lijntje om je collage doet eigenlijk heel veel. Leuk element om ook eens in mijn collages mee te nemen.

@ Marjan: Tja... zo'n bad... lijkt me heerlijk. Leuke collage!

Aline zei

@karin, heerlijk dat zwart wit, en ja die rand geeft een heel apart effect...

Aline zei

@Marjan dit zou zomaar een wenskaart kunnen zijn... jeetje wat een prachtige collage, het past allemaal zo goed bij elkaar... en die letters op de regels die je eroverheen plakt, die zijn echt gaaf...

Anoniem zei

Hoi Aline,
De regels zijn er niet overheen geplakt. Ik heb mijn collage doorgeknipt op 2 plaatsen en de stukken een eindje uit elkaar opgeplakt zodat ik er tussen kon schrijven.
Maar dat is niet goed te zien natuurlijk op de foto.
Groetjes, Marjan

Ellen zei

Hoi Karin
Wauw, wat een stoer geheel. Dat je voor zwart-wit koos, maakt dat alles goed bij elkaar past. Ik vind het mooi gedaan. En het randje maakt het af. Verrassend.

Hallo Marjan
Je collage laat me meteen naar een zalig warm en ontspannend bad verlangen. Met alle tijd en aandacht voor mezelf. Goed boek erbij, glaasje op de badrand en alles om mooi te worden. Je begrijpt, het spreekt me helemaal aan. Vooral de leuke 'paadjes' waar de letters over lopen...

ster hartje zei

wat een feest om naar te kijken! prachtig!