donderdag 13 oktober 2011

bijdrage dag {9}


Bijdrage van Marjan

5 opmerkingen:

Ellen zei

Ook half oktober kun je de zon op je huid voelen branden. Terwijl ik achterover leun in mijn strandstoel, draai ik met mijn dikke tenen rondjes in het zand. Een briesje waait mijn haar in mijn gezicht. Het blijft plakken door de zonnebrandcreme. Ik probeer het weg te blazen. Dan word ik wakker, sorry, ik was verdwaald in je collage. Zo echt.

Prenter zei

Helemaal echt zomer. Een fijne herinnering om mee de winter in te nemen.

Aline zei

@Marja heerlijk om even de herinneringen aan de zomer op te halen, en er zijn inderdaad een paar mooie dagen in het verschiet... dus geniet ervan...

Kriebels en Krabbels zei

Mag ik zo'n strandstoel reserveren?

ster hartje zei

zie je hoeft niet via schiphol naar de zon!