zaterdag 29 oktober 2011

dag web-log!

Mijn oude weblog dagboekschrijven.web-log is niet meer. Het heeft voor mij persoonlijk de migratie naar weblog niet overleefd. Misschien waren de logjes nog wel ergens. Misschien was het weblog na 10 weken offline wel weer in zijn geheel online gekomen, maar het voelde niet goed meer. Ik heb het weblog dan ook verwijderd.

Voor de lezers van de nieuwsbrief betekent dat dat het archief dus niet meer te bezoeken is. Ik ben op dit moment aan het onderzoeken hoe ik het archief toch nog op de een of andere manier beschikbaar kan stellen aan oude en nieuwe Krabbels lezers.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ACH WAT ONTZETTEND JAMMER!
ANGELA

voeteninhetwater zei

Jammer dat je afscheid hebt moeten nemen van je oude vertrouwde weblog...

Aline zei

ik blijf nog steeds hopen dat mijn twee weblogs ooit terug komen met alles er op en eraan...