woensdag 5 oktober 2011

plak-en-schrijf: dag {1}

Het is niet makkelijk om mooi en lelijk los te laten. En als ik dat eenmaal gedaan heb, dan komt er beschrijfbaar en onbeschrijfbaar naar boven. Wanneer ik op mijn wekkertje kijk, zie ik dat ik met al dat denken veel te veel tijd verlies. Haast automatisch gaat mijn werktempo omlaag. Dus probeer ik mezelf tot snelheid te manen. En dat werkt. Want met nog 10 minuten te gaan, waarin ik moet schrijven en plakken, gaat het ineens wel zonder al die oordelen. Dus morgen ga ik de wekker zetten bij het scheuren van plaatjes. 

dag {1}

Ik ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig hoe het jullie is vergaan. Heb je zelf een logje geplaatst? Vul dan je naam en de url van je logje in op het onderstaande kader. Daarmee ontstaat er automatisch een lijst met deelnemers (en hun bijdragen). Enne.... dan klikken we daar met z'n allen gezellig naar toe! Heb je geen stekkie op het Internet en wil je toch graag je ervaringen delen, laat dan een schrijfsel achter bij de reacties.

17 opmerkingen:

Prenter zei

Het plaatsen van deze link lukt me niet.
http://boekerietje.blogspot.com/2011/10/10-days-project-1.html
Het lijkt erop dat ik me eerst moet registreren. Ik kijk vanavond wel verder.

Kriebels en Krabbels zei

Ik ga even kijken wat ik fout gedaan heb.......

Yvonne zei

leuk om te doen, ik heb nu al zin om de volgende te maken

Aline zei

Heerlijk ben er vanmorgen gelijk mee aan de slag gegaan... en het was even puzzelen... maar het is gelukt hoor... Ga ik nu even bij de anderen kijken... :D

Aline zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik jouw creatie ook weer heel erg inspirerend vind...

Annemieke zei

Wat is dit leuk! Jammer dat ik morgen voor 2 dagen weg ben... Maar daarna pak ik het gelijk weer op of haal het in!

Novelle zei

erg leuk om te doen maar ik ben bang dat je het schrijven slecht kan lezen.Jammer.

Schrijf Gevoel zei

Het was erg leuk om te doen, mijn eerste creatie is af.Er zij al mooie creaties gemaakt.

groet, Chelo

voeteninhetwater zei

Wat iets mooi heb jij er van gemaakt!
Ik heb mijn link ook tussen de links gezet en zou het leuk vinden als je eens komt kijken.

Prenter zei

Het is zo leuk om de creaties van mede-bloggers te bekijken! Dit wordt 10 dagen feest!

Kriebels en Krabbels zei

@ Novelle: In eerste instantie maak je zo'n pagina puur en alleen voor jezelf. Dus of wij het wel of niet kunnen lezen is eigenlijk niet zo belangrijk.

Facts and Fairytales zei

Zo, ik sta er bij. Nu even bij de andere deelneemsters lang.

Brigitta

Ellen zei

Hoi allemaal
Dat vind ik een leuk initiatief, beste Kriebels en Krabbels. Reken mij ook bij de deelnemers. Hoop dat het gaat lukken om elke dag mee te doen.
Hier net voor sluitingstijd mijn bijdrage voor dag 1. Volgens mij wordt het een gezellige knip- en plakboel met zo veel deelnemers.

Aline zei

Eh alle linken zijn weg, ik wilde nog bij de laatste paar langs gaan... maar nu weet ze niet te vinden...

Kriebels en Krabbels zei

Nee, de linken zijn niet weg.... ik moet nog even wat regelen (vanavond) en dan staan de linken er weer goed zichtbaar (ga ik van uit). Het zijn wat aanloopproblemen, dit is de eerste keer dat ik met MrLinky werk.

Je kunt de linken nog steeds zien. In de tekst van Mr Linky zie je in de tweede zin "Click here" staan. Als je op "here" klikt dan komt de linkenlijst weer tevoorschijn in een nieuw venster.

Aline zei

Ja dank je wel op here klikken, had ik overheen gelezen... ;)

Schrijf Gevoel zei

Hallo allemaal,
mijn 2de creatie is weer af, zo even kijken wat de andere gecreƫerd hebben. Wat is dit leuk.

groetjes, Chelo