dinsdag 11 oktober 2011

plak-en-schrijf: dag {7}

Een drukke dag voor de boeg. Na de gebruikelijk fietsronde waarbij ik ieder kind weer aflever op de school waar die hoort te zijn, ga ik weer lekker "vrijwilligen". Om vervolgens de fietsronde nog een keer te doen, de kinderen dus weer op te pikken en mee naar huis te nemen. Daarna zijn er nog een paar wassen te vouwen. Moet er natuurlijk ook nog eten gekookt worden en dan mag ik naar schilderles. Joepie! Waar ik de tijd voor een collage vandaan moet halen, weet ik nog niet, maar voordat het weer 00.00 uur is, zal hier vast wel weer een Plak-en-Schrijf pagina van mijn hand staan.

dag {7}

Je kunt hieronder weer je link invullen. Graag wel de url van het logje invullen i.p.v. je hele blogadres. Dat scheelt lezers veel zoekwerk.

9 opmerkingen:

©helo zei

Prachtige creatie ..... vooral het er om heen schrijven .... geweldig op naar morgen

voeteninhetwater zei

Jouw creaties ziet er inderdaad weer mooi uit! Ik heb ook weer meegedaan; kom je nog eens kijken?

Ellen zei

Vrouw en tas, dat past! Leuk gedaan deze collage met rondgaande tekst.

Kriebels en Krabbels zei

Dank jullie wel!

Aline zei

Jeetje wat heb je dat gaaf gedaan, ik had ook al zo'n drukke dag, dus kon pas laat aan de gang... maar het is af en ze staan er... en nu snel alle anderen langs, en dan ga ik ook slapen... ;)

Anoniem zei

Ik ben dol op tassen en deze hangt in the picture!
Marjan

Heldinne zei

Mooi deze! Wat voor wit schrijfding gebruik je? #wilikook

Kriebels en Krabbels zei

@ Heldinne: Merk: Pentel / Witte Gel Ink / Hybrid 1.0 mm ball Medium

Echt een geweldige pen. Laat me vrijwel nooit in de steek. Duurt wel even met drogen, maar de dekking is geweldig.

Heldinne zei

Gaan we naar op zoek, thx!