donderdag 13 oktober 2011

plak-en-schrijf: dag {9}

dag {9}

Dag 9
Op zoek naar meer plaatjes, maar er komt niets. Na 20 minuten bladeren en zoeken, besluit ik dat dit het dan maar is voor vandaag. De tekst die uit mijn vingers vloeit, wekt een traan op. Mijn angst, de angst van anderen. Het verbaast me niets. In de afgelopen dagen waren er plaatjes en teksten die gewoon leuk waren, zonder laag eronder. Maar eens in de zoveel tijd roepen beelden woorden op die me raken, die me aan het denken zetten of die ineens innerlijke processen zichtbaar maken. Dat gebeurde vandaag dus ook. Het hoort er voor mij bij. Het is een van de functies van mijn kleurrijke dagboek: zichtbaar maken wat er inwendig leeft (bewust of onbewust). Natuurlijk heb ik dan de twijfel of ik het dan wel of niet hier zal plaatsen, maar ook deze kant van plakken-en-schrijven mag belicht worden.


12 opmerkingen:

Ellen zei

Stel je een leven voor zonder emoties...Ook de moeilijke momenten, onze schaduwkant, duisterste angsten. Ze horen bij dit leven. Gelukkig zijn daar ook altijd het licht en de liefde.
Toch moedig om dit stuk van jezelf te laten zien. De keus te maken tussen privé en blog. Ik vind um heel mooi.

Kriebels en Krabbels zei

Het gaat inderdaad meer om de keuze tussen privé en blog dan om het al dan niet laten zien van emoties.

ster hartje zei

heel mooi weergegeven!dank voor het delen.
groet Ster hartje

voeteninhetwater zei

Speciaal effect vind ik maar daarom niet minder mooi hoor.
Ik was er vandaag ook eens "vroeg" bij en heb mijn link van dag 9 er al bij gezet.

Heldinne zei

Juist fijn om te merken (en te laten zien) dat beelden zoveel invloed kunnen hebben, soms meer dan woorden. En mooi gedaan met die letters zo!

Yvonne zei

Ik vind het juist heel erg mooi en het vergt moed om je kwetsbaarheid te tonen. Hulde!

©helo zei

Indrukwekkend hoe je dit hebt verbeeld, het komt binnen, even alleen maar gedachten.. bedankt

Prenter zei

Heel mooi uitgebeeld en verwoord!
Sterkte!

Annemieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Facts and Fairytales zei

Wat grappig, ook ik heb vandaag een heel ander soort collage gemaakt.

lieve groet
Brigitta

Annemieke zei

Heel mooi...rakend.... En waarom niet op een blog zetten. Ik vind het juist veel meer waarde geven aan alles. Gewoon eerlijk zijn en gevoelens tonen. Veel beter dan alles onder een laag verstoppen. Echt is niet van onecht te onderscheiden, laat anderen erover denken wat ze willen, maar jezelf kunnen uiten is ZO belangrijk! Dus vooral zo doorgaan! Bedankt!

Aline zei

Jeetje wat is dit anders, en niet minder leuk, waarom zou je het weg laten, emoties horen er ook bij... ;) En het laat je zien zoals je bent...