woensdag 26 oktober 2011

wwjw: Welke droomwens heb jij?

reisdoel

Kriebels & Krabbels als bedrijfje is een wens die ik al heel lang koester. Een paar maanden geleden maakte ik dan ook deze collage om er vorm aan te gaan geven. Hoe verder ik mijn pad bewandel hoe dichter ik bij mijn wens kom. De wens om ervaring op te doen in het digitale gedeelte heb ik zonder meer vervuld in de Plak-en-Schrijf Tiendaagse. Het is dus tijd voor een nieuwe collage om het andere gedeelte van mijn wens nu eens goed zichtbaar te maken. Helemaal af is het nog niet, maar dat zal de komende weken zeker wel gebeuren.

doelen 2012

Welke droomwens heb jij? Vul je naam en je link in de onderstaande box in en laat ons meegenieten.

5 opmerkingen:

Aline zei

Hallo, die eerste link die klopt niet, die is nog van een andere uitdaging... dus die mag je weghalen (drukte iets te snel op de knop)...

Verder vind ik jouw collages prachtig, en je eerste opdracht een hele mooie, je laat ons flink even nadenken...

Kriebels en Krabbels zei

@ Aline: gelukt... de eerste link is verwijderd.

Aline zei

Mooi, dank je en ik kwam even kijken of er al meerderen waren... kom op meiden waar blijven juliie?..

Ellen zei

Dat is een leuke uitdaging. Ik heb zeker een paar wensen. Eens kijken hoe die op papier uitpakken :-)
Aline, je bent niet meer de enige dus...

Schrijf Gevoel zei

Leuk idee Kriebels en Krabbel,
mooi geworden ook ga no wel wat proberen te maken maar weet eigenlijk niet wanneer ....
Leuk dat de andere al mee doen