dinsdag 15 november 2011

Kunstenaar in jezelf - november 2011

Inspiratie die ik de laatste tijd voorbij zag komen.

Heb je ooit wel eens geluid getekend? Ik niet, maar het is een idee dat ik zeker een keer uit wil proberen. Kijk maar eens naar het geluid van regen.

Hoe maak je een verzameling kleine kunstwerkjes? Gail laat het je zien. Haar idee van een speciale spetterdoos is zeker een idee dat ik ga bewaren. Waarom ik er nooit aan gedacht heb is me een raadsel. Zo simpel.

Wist je dat je zelfs met knopen prachtige boekjes kunt maken? Kijk maar eens hier.

Allerlei verschillende Baboesjka's (Matroesjka's) in een art journal. Prachtig om te zien.

Een mooie informatieve site is het Juwelenboek. Je vindt er allerlei idee├źn rond kleurrijke pagina's met prachtige voorbeelden. Ga dat zien!

Hoe je een gekochte agenda of dagboek echt helemaal tot je eigen boekje kunt maken, zie je op de foto's van Mandy van Kunstzinnig Dagboek. (klik de foto's een voor een aan)

Wil je gewoon een mooi plaatje of toch bergen inspiratie?

Of misschien toch een filmpje? Knipselkunst is altijd leuk om te bekijken. Maar je kunt je ook laten inspireren door deze video over ecoline in je art journal. Op het kanaal van Ilse Hobbelen vind je nog veel meer informatieve video's gewoon in het Nederlands.