dinsdag 29 november 2011

schriftjes

Notitieboeken kunnen best duur zijn, zeker als je er regelmatig eentje vol schrijft. Schriften zijn dan een veel goedkopere oplossing. Als je een keer wat anders zoekt dan de gebruikelijke schriften die je bij bijvoorbeeld Hema en V&D vindt, dan zou je eens op zoek moeten gaan naar schriften van Correspondances. De schriften met de kaften van GaĆ«lle Boissonnard zijn prachtig. Kijk hier of hier maar eens. Ik vond een paar van die schriften bij Ananda in Haarlem, maar ze zullen vast ook wel elders te koop zijn.

3 opmerkingen:

Jacinta Kogelman zei

Hoi Petra,
Ik schrijf de laatste jaren altijd in dit soort kleine boekjes, ik vind ze zo mooi...! Wist niet dat er ook agenda's van te koop zijn. Weet jij een adres in Nederland hiervoor?

Kriebels en Krabbels zei

@ Jacinta: Ik zou het niet zo snel weten. De schriften ben ik tot nu toe alleen bij Ananda tegen gekomen. In hun webwinkel zijn de schriftjes en (de agenda) niet te vinden. Een snelle zoektocht op internet levert ook niet 1,2,3 wat op. Dus... zijn er andere mensen die Jacinta kunnen helpen?

Anoniem zei

http://www.denieuweboekerij.nl/kantoor

Kijk hier maar eens,leuke A6 schriftjes te koop.
Marjan