woensdag 2 november 2011

wwjw: Waar wens jij van te genieten?

Soms heb ik het zo druk dat ik van genieten een bewuste handeling maak. In plaats van even snel mijn thee op te drinken, pak ik mijn glas met twee handen vast. Ik voel de warmte van het glas. Ik ruik de geur van de thee. Ik voel hoe de warme lucht langs mijn gezicht stroomt. En als ik een klein slokje neem, voel ik hoe de smaak van mijn Yogi Tea een beetje prikkelt op mijn tong. Dit alles bij elkaar duurt nog geen minuut, maar ik geniet. Door af en toe mijn thee op deze manier te drinken, kom ik tot rust. Ik doe wat ik aan het doen ben in plaats van te multitasken. Ik wens dan ook dat mijn theemomenten steeds langer mogen duren en steeds bewuster mogen zijn.

wwjw: genieten

Waar wens jij van te genieten? Plaats je naam en de url van jouw bijdrage in de onderstaande box. Meer lezen over de wwjw? Ga dan naar dit logje.

2 opmerkingen:

Aline zei

Mijn wens staat er... :D

Annemieke zei

Beetje laat maar deze wens wenste ik niet te laten liggen! ;-)