woensdag 9 november 2011

wwjw: Wat wens je los te laten?

Ooit las ik in het blad Jonas (dat helaas niet meer bestaat) een prachtige column over loslaten. Het kwam er op neer dat je altijd wel blaadjes uit bomen zag vallen, maar vrijwel nooit het loslaten zelf zag. Zo is het in het dagelijks leven denk ik ook. Je kunt een heleboel dingen hebben die je los zou willen laten, maar het eigenlijke moment waarop je een bepaald oordeel of proces hebt losgelaten, dat kun je meestal niet echt aanwijzen. Misschien is loslaten dan ook wel geen actie, maar meer een gevoel.

wwjw: loslaten beeld

Bij het voorbereiden van deze vraag schreef ik een pagina vol over loslaten en maakte ik een herfstcollage.

wwjw: loslaten tekst

Ik wens dus met vertrouwen te blijven loslaten. Wat wens jij? Deel je dagboekpagina, hersenspinsels, plak-en-schrijf of ander materiaal m.b.t. dit onderwerp. Vul je naam en je url in in de box hieronder.

3 opmerkingen:

Heldinne zei

Laat dat los. En hou dat vast. Grapje. Maar mooi idee en prachtige collage!

Aline zei

Wat een mooie collage, en tja loslaten een heel proces...

Heb de link naar mijn uitwerking van de opdracht, per ongeluk twee keer gezet... ;)

Kriebels en Krabbels zei

@ Aline: opgelost!