woensdag 23 november 2011

wwjw: Welke deur wens jij te openen?

wwjw: deuren

Soms sta je op de drempel van iets. Je weet dat je verder moet, maar je weet nog niet welke spreekwoordelijke deur je zult kiezen. Ik schreef daar de afgelopen week over en blijf nog even staan, in de hoop dat mijn intuïtie me zal vertellen achter welke deur ik een kijkje wil nemen als het gaat om een nieuw thema voor Beelden van de Ziel.

En jij? Welke deuren wens jij te openen (of te sluiten)? Zet je link in de box hieronder:

5 opmerkingen:

Heldinne zei

Wat een leuk thema! Heb ooit in de serie "het huis" een hele les aan deuren gewijd, heb veel plaatjes (zie de middelste op de afbeelding). Erg vruchtbaar onderwerp.

Kriebels en Krabbels zei

@ Heldinne: Prachtige deuren zijn het!

Miss Diva zei

Hallo Ik heb effe een vraag, weet niet hoe ik het anders moet doen namelijk. Maar ik zie op mijn log dat ik met de datum een dag achterloop:S terwijl het woensdag is, staat erbij mij dat het pas dinsdag is en de tijd komt ook niet hihihii... weet jij wat ik kan doen, of hoe dit komt?
groetjes miss diva

Kriebels en Krabbels zei

@ Miss Diva: stuur me maar even een mail (zie contact)

Aline zei

Daar ben ik dan, had niet eerder tijd om te bloggen... een leuke wens dit keer... eentje waar ik aan zal moeten werken... ;)