donderdag 22 december 2011

het woord voor volgend jaar

In het eerste jaar van de Tiki speelde iemand mij de woorden 't klopt toe. Het werd ondersteund met een hand op het hart, maar het ging niet over het fysieke hart, dat snapte ik wel. In 2011 startte met het hartenproject op Beelden van de Ziel om toch bij dat hart te kunnen blijven. Hoe verder ik het jaar door reisde, hoe meer ik voelde dat 't klopt voor mij. Ik heb de juiste weg gevonden, ik volg mijn hart. Soms al zichtbaar, andere dingen moeten nog gezaaid worden. Het woord voor volgend jaar heb ik ook al gekregen. Ik hou het nog even geheim zodat het zich in alle rust kan ontwikkelen.

Heb jij al een woord of een kleine zin voor 2012? Ga de komende dagen eens goed luisteren naar wat andere mensen tegen je zeggen. Wie raakt jou met welke woorden? Welke woorden wil je het komende jaar met je mee dragen? Welk woord of welke woorden zijn een prachtig item om op te focussen?

6 opmerkingen:

Veertje Vederlicht zei

Mijn woord voor 2012 is GENOEG. Er is genoeg, ik heb genoeg. Ik ben tevreden.

Kriebels en Krabbels zei

@ Veer: Prachtig woord!

Ellen zei

Een goede tip, ik luister vanaf nu. Benieuwd welk woord tevoorschijn komt...
Genoeg is inderdaad een vinding!

Gelukspoppetje ♥ zei

Ik kwam een kijkje bij je nemen en ik moet zeggen jouw site is heel inspirerend!

(*_*)

Kriebels en Krabbels zei

dank je wel!

Anoniem zei

Ik heb jaarlijks een motto. Aan het eind van het jaar blijkt terugblikkend dat mijn doen en laen dat jaar in het licht van dat motto waren. Voor 2011 was mijn motto: mislukken is een tussenresultaat en (ik kon niet kiezen dus had er twee)’Uiteindelijk is het beste wat je kunt doen als het regent: het laten regenen’’ (Henry Woodsworth). Dit jaar is mijn motto: - A person often meets his destiny on the road he took to avoid it (Jean de la Fontaine)