vrijdag 27 januari 2012

1 jaar!

Vorig jaar liet ik na meer dan 5 jaar dagboekschrijven.web-log.nl achter me. In eerste instantie deed ik niets meer met dat weblog, maar met de migratie van web-log.nl naar weblog.nl besloot ik om mijn site offline te halen en zelfs helemaal te verwijderen. Daarmee kon ik mijn aandacht volledig richten op deze webstek en Beelden van de Ziel. Hoe moeilijk de beslissing ook was om alles te verwijderen, het geeft me nog steeds een goed gevoel. Inmiddels bestaat dit weblog vandaag precies 1 jaar. Tijd voor een piepklein feestje.

Lees jij regelmatig op mijn weblog? Laat dan hieronder je reactie achter. Onder alle mensen die een reactie hebben geschreven verloot ik dit boekje. Reageren kan tot zondagavond 29 januari 20.00 uur.

Felicitaties zijn voor:
de winnaar

Mettje neem je even contact met mij op voor het boekje?

14 opmerkingen:

Jolande zei

Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog en dat er nog maar veel blogjaren mogen volgen.
Het staat in mijn reader en daar lees ik het altijd.
Je hoeft me niet mee te nemen in de verloting van het boekje, hebben anderen weer meer kans.

Groetjes van Jolande

Karin zei

Gefeliciteerd Petra, nog vele jaren!
Fijne dag, groet Karin

Veertje Vederlicht zei

Door jouw bericht realiseer ik dat ik ook 'jarig' geweest ben. Afgelopen december een jaar geleden zag mijn blog het licht. Time flies....

Houtjetouwtje zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je weblog! Altijd leuk om te lezen, zelfs in tijden dat ik geen behoefte heb om zelf te schrijven. Je bent inspirerend!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met dit jubileum!
Ik heb zelf geen weblog maar volg de jouwe met veel interesse en vond de schrijf en plak tiendaagse ook een heel leuk initiatief waar ik met veel plezier aan mee heb gedaan.
Hopelijk kunnen we allemaal nog lang genieten van je inspirerende schrijfsels!
Veel succes.
Hartelijke groeten,
Marjan

Haramis zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je weblog. Hoewel dit weblog een stuk kleurrijker is, kon ik me inhoudelijk beter verbinden met je eerdere weblog waardoor ik o.a. het advent- en vastenschrijven ontdekte. Jammer dat de oudere berichten niet meer te consulteren zijn.
Natuurlijk is dit gewoon een persoonlijke voorkeur. Ook je nieuwe berichtjes blijf ik met interesse volgen.

Jacinta Kogelman zei

Hoi Petra,
Hiephiephoera voor jou in de gloria. Mijn oude blog 'ziezozafaran' is ook nog steeds een puinhoop en heb net als jij de sprong naar blogger gewaagd met 'huisjevandeziel'. Ik ben altijd weer benieuwd wat je 'uit de hoge hoed' tovert op je blog, dank voor al je inspiratie en de dagelijkse moeite om dit met ons te delen.

Anoniem zei

Hoi Petra,
Van harte, wat een mooie mijlpaal!
Ik schrijf sinds mijn 12e in dagboeken, inmiddels ben ik 37. Maar sinds ca. anderhalf jaar heb ik jouw site ontdekt en er is letterlijk geen dag dat ik niet kijk. Ik baal ook als je schrijft dat je vakantie hebt of als er geen nieuwe blogpost staat :-)
Ik schreef altijd maar rechttoe rechtaan, maar sinds dit blog heb ik ook sprintjes, elfjes, rondelen ontdekt. En dat je ook 'mag' knippen, kleuren, plakken, schilderen en scheuren in je dagboek. Dat vond ik erg bevrijdend. En wat ik ook zo leuk vind is dat je linkt naar zoveel andere websites voor inspiratie. Er is zoveel moois op internet, je moet het maar weten te vinden. Waar ik ook altijd naar uitkijk zijn de berichtjes en plaatjes van mooie nieuwe schrijfboekjes en aanverwante spullen. Je reviews van papier en dergelijke vind ik erg goed, daar heb ik al veel aan gehad. Ik wens je dus nog vele jaren (en dat is stiekem dus ook eigenbelang)!
Anouschka

Mettje zei

Hoi Petra,

Van harte gefeliciteerd met de 'papieren' verjaardag van je weblog :)! Met veel plezier volg ik geregeld de berichten op deze site en daarvoor op de voorloper er van. Een hele stap inderdaad om los te laten wat je zolang hebt bijgehouden.

Je blogjes zijn inspirerend. Dank! Ik hoop ze nog lang te kunnen volgen.

Groet,
Mettje

Cindy zei

Gefeliciteerd met jouw blogs verjaardag. Ik volg jouw blog elke week en vind altijd dat er interessante dingen op staan. Zelf houd ik al weer jaren een dagboek bij, zonder kan ik echt niet. Verder ben ik een "art journaler", en zie regelmatig mooie werkjes voorbij komen op jouw weblog waar ik jaloers op ben. Altijd leuk!

Ellen zei

Hoi Petra
Van harte gelukgewenst met dit jubileum. Een heel jaar alweer. Ik lees je blog graag. Vaak vind ik er stimulerend stukjes om zelf weer mee aan de slag te gaan.
groetjes Ellen

Annemieke zei

Al ben ik te laat voor het boek 50 vragen aan jezelf, toch ga ik even reageren hoor! Gefeliciterd met je jubileum! Wat lijkt me dat moeilijk, om iets echt te verwijderen... Maar als jij je er nog steeds goed bij voelt was het dus een prima beslissing.
Ik kom hier heel regelmatig even inspiratie op doen, bedankt dat je dit allemaal deelt!

Mettje zei

Wat een verrassing dat ik ben uitgeloot :). Heb je intussen mijn contactgegevens gestuurd Petra. En ben ook zo vrij geweest om de foto even op mijn facebook te zetten, met natuurlijk een link naar deze site :).

Tot gauw!

Groetjes,
Mettej

Aline zei

Ik lees regelmatig, reageer regelmatig, doe elke week trouw mee met de wwjw, heb genoten van de plak en schrijf tiendaagse... en ik geloof dat ik nu wat lege linkjes heb gekregen bij de WOW... maar dat geeft niet, want dankzij de migratie, zijn bijna alle links naar de verhalen verloren gegaan... Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan, maar eigenlijk met je zes jaar bloggen... ;)