vrijdag 13 januari 2012

biografiek

bron: instituut voor biografiek

Als het gaat om verlanglijstjes, dan zijn die van mij voor boeken en cursussen altijd goed gevuld. Via een mailing kwam ik uit op de site van het instituut voor Biografiek. De site bevat een onderdeel dat prachtig combineert met dagboekschrijven. Dus pak je dagboek, nestel je naast je computer en surf naar Beelden zeggen meer dan 1000 woorden. Stel jezelf een levensvraag en vindt daarop de antwoorden m.b.v. het trekken van verschillende kaartjes en schrijf! Ik kan het je van harte aanbevelen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,
Leuke tip, heb meteen mijn schrijfboek gepakt en ben lekker gaan schrijven.
Natuurlijk meerdere keren de sessie bekeken en er zijn best moeilijke beelden bij: persoon in rolstoel, in gevangenis, in ziekenhuisbed....

Ik kan trouwens op deze site nergens meer de reacties lezen. Als ik klik op reactie dan komt er niks... Zijn er problemen met de site?

Groetjes, Marjan

Kriebels en Krabbels zei

@ Marjan: Ik zie de reacties wel, maar las op een ander blog dat er inderdaad problemen zijn bij Blogger.