zondag 8 januari 2012

de kop is eraf!

zij die van binnen zoekt

De eerste collage voor Beelden van de Ziel is een feit. Ik werkte intuïtief. Uit mijn doos met oude tijdschriften nam ik er een paar en knipte de plaatjes uit die me aanspraken. Aan het geven van een naam besteedde ik tijdens het knippen en plakken geen aandacht. Toen de hele pagina klaar was, kwamen de woorden eigenlijk vanzelf. Dit is Zij die van binnen zoekt. Een vrouw die geen boeken nodig heeft, maar juist probeert om de antwoorden in haarzelf te vinden. 
Een mooi resultaat voor de eerste collage. Heb je ook een collage gemaakt van een van je innerlijke vrouwen, ga dan naar Beelden van de Ziel en voeg jouw link toe. Als je zelf geen weblog hebt, kun je me een foto toesturen. Dan plaats ik die op het weblog.

2 opmerkingen:

Ellen zei

Mooie collage. Zeker als je leest hoe het geheel tot stand gekomen is. Heb je weblog de laatste dagen niet bezocht, dus op zoek naar de aanwijzingen over het onderwerp ' innerlijke vrouwen'...

Kriebels en Krabbels zei

@ Ellen: klik op de link naar Beelden van de Ziel (in de tekst) daar vind je alle informatie over de innerlijke vrouwen.