woensdag 11 januari 2012

wwjw: Wat wens je voor januari?

wwjw: wat wens je voor januari?


Ik wens mezelf rust, ruimte maar vooral ook stilte toe. De stilte om rustig op een stoel te zitten en te wachten op datgene dat me roept. Dat vergt geduld, maar ook overgave. Want zomaar op een stoel te zitten zonder breiwerk, zonder krant, zonder laptop, dat is een opgave. Gedachten zullen aan me trekken. Oordelende stukken ik zullen roepen dat ik mijn tijd zit te verdoen, maar ik weet wel beter. In die rust en stilte kan ik stukje bij beetje zien wat er dit komende jaar "geboren" wil worden. Misschien een nieuw schilderij. Misschien een klein inspiratieboekje. Misschien...........

Wat wens je jezelf (of een ander) toe in deze eerste maand van dit nieuwe jaar? 
Plaats je link in de box hieronder.

1 opmerking:

Aline zei

Allereerst nog de beste wensen... enne leuke wens om mee te starten, het eerste wat ik normaal op woensdagochtend lees, is deze opdracht... dus ben blij dat dit weer elke week kan... en dan kan ik nadenken over wat ik wil... en der is heel veel door mee heen geschoten, maar pas toen ik echt aan de slag ging wist ik het...