woensdag 8 februari 2012

wwjw: Waar wens jij warm voor te lopen?

zij die wandelt in stilte

Dit is een collage die ik maakte voor I'm every woman. Ik noemde haar zij, die wandelt in stilte. Terwijl ik de collage bekeek, kwam de vraag op waar ik warm voor zou willen lopen? Het antwoord is een verlangen dat ook iets met buiten bewegen te maken heeft. Ik zou graag willen hardlopen. Maar dat is echt veel te hoog gegrepen. De sportschool induiken lijkt me helemaal niets, maar buiten bewegen wel. Ik vroeg me af welke stap ik zou kunnen doen om iets van dat verlangen te verwezenlijken. Wandelen is een optie, maar dat vergt niet zoveel inspanning. Nordic Walking misschien?

4 opmerkingen:

Aline zei

Wat een leuke wens, enne Nordic Walking schijnt heel leuk te zijn... ;)

tjitske zei

een flinke afstand wandelen vraagt wel de nodige inspanning. In juni ga ik de Slachtemarathon lopen; 42 km! Zal binnenkort in training! Maar er zijn nog heel veel leuke andere buitenactiviteiten; fietsen, roeien, kanooen,schaatsen!tuinieren

Aline zei

Weer net op de valreep heb ik het voor elkaar, mijn wens is te lezen...

dieter759 zei

Hi,

Dit is een mooie blog-zijde rond om alles wat met schrijven te doen heeft. Ik lees deze zjide nu al enkele weken. Ik heb vele nuttige tipps gevonden om mjn eigen stijl te verbeteren.

Groeten uit Duitsland
Dieter