woensdag 15 februari 2012

wwjw: Wat wens je te (her)lezen?

lezen en herlezen

Dit is een deel van mijn stapel die ik dit jaar wil lezen en herlezen. Overal in het huis liggen wel stapeltjes.  Het ene boek leent zich ook beter voor af en toe een stukje lezen dan het andere. Sommige dingen moet ik ook niet voor het slapen gaan willen lezen, maar goed... er zijn zat andere momenten waarop ik wel in een boek kan duiken. Wat zou jij willen lezen of herlezen? Vul de link naar jouw bijdrage hieronder in:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Op mijn boekenlijstje staan o.a.:
Leiderschap bij verandering, Kotter
Ik ben oké, jij bent een sukkel, B Gunster
Goede woede, Youp van 't Hek
Het schrijfhandboek, Saskia de Bruin
Schrijvend tot jezelf komen, S de Bruin (komt nieuwe uitgave van)
Kleur ben jezelf, Lya Vros

Anoniem zei

Hierbij mijn lijstje:
De wereld van Sofie
De vijfde berg
De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween

Aline zei

Zo dat is een hele mooie wens, prachtige boeken zie ik voorbij komen... helaas vandaag de tijd niet, dus dat wordt morgen even plakken en schrijven... kan ik gelijk nadenken welke titels er niet mogen ontbreken...

Aline zei

Net even snel een wwjw gemaakt... vind hem super leuk deze wens...