woensdag 29 februari 2012

wwjw: Wat wens je te laten?

Het is eindelijk vakantie. Vakantietijd betekent voor mij altijd boeken lezen. Dat was het vroeger als kind al zo. De kinderen zijn inmiddels groot genoeg om zichzelf een tijdje te vermaken, zodat ik helemaal in een boek kan duiken. En eerlijk gezegd doe ik dat dan ook met volle overgave. Op de dagen dat ik lees, laat ik de boel de boel. De speelhoek ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Onder de eettafel liggen meer kruimels dan wenselijk is en de was ligt nog steeds ongevouwen in de wasmand. Klusjes genoeg, maar er wordt nu gelezen (deze en deze zijn inmiddels al uit).

Ik zou willen dat ik tijdens de gewone schoolweken me zelf ook eens zo'n dag zou toestaan, waarbij ik de boel gewoon de boel zou laten.

Wat wens jij te laten?

4 opmerkingen:

Aline zei

Het is me gelukt, al kon ik geen beelden bij deze wens plaatsen... dus heb het bij tekst alleen gelaten...

Jacinta Kogelman zei

die laatste titel sprak me meteen aan, heb het meteen bij onze bieb gereserveerd!

Ellen zei

Hallo hallo, kriebels en krabbels, hopelijk is het nog goedgekomen na het bombardement.
Wat in ieder geval goed is: je hebt een Award gewonnen. Ik gaf hem je. Kijk maar op mijn blog. Groetjes, Ellen.

Annemieke zei

Ook hier komt het weer op gezondheid neer..... Maar wel met een lekker klieder achtergrondje!