zaterdag 3 maart 2012

liebster


Van Ellen kreeg ik gisteren de Liebster Blog Award. Hoewel ik niet van "kettingbrieven" houd, is dit toch wel een mooi initiatief. Wat is zo'n award?

De Liebster Award is een soort van kettingbrief onder bloggers die als doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen formeel awardproces of een comité voor de Liebster, maar je krijgt hem van een andere blogger die vindt dat jouw blog extra aandacht verdient. De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo’n award krijgt, geef je hem door aan 5 andere blogs.

Ik heb eens in mijn feedreader gespit om te kijken welke blogs best wat meer aandacht mogen krijgen. Ik geef mijn award graag door aan:

Jenny van qua taal en teken mag van mij best wat meer volgers krijgen. Het is iedere keer weer een feestje om een nieuwe bijdrage te lezen (en soms ook zelf uit te proberen).

Christine van Het Juwelenboek krijgt van mij een award. Het is een prachtige site met tips en tutorials m.b.t. het kunstzinnig dagboek. Maar eigenlijk doe ik daar Het Juwelenboek te kort mee. Ga maar snel kijken naar alle prachtige kunstwerken.

Veertje Vederlicht's Wereld is een blog waar ik graag lees. Haar laatste bijdrage over de kracht van Twitter laat de prachtige wijsheden van een oude dame (80+ !!) zien.

Mijn tekentalent noem ik zelf niet al te groot, maar ik beleef er wel heel erg veel plezier aan. Misschien ben ik daarom wel altijd op zoek naar eenvoudige dingen. Niet om na te doen, maar om me te laten inspireren. Bij tekenderwijs vind ik iedere keer weer prachtige kindertekeningen van kinderen uit groep 1, 2 en 3. Ga er maar eens kijken.

En tot slot geef ik ook een award aan Jacinta van huisje van de ziel omdat haar blog wijsheid, rust, kunst en inspiratie uitstraalt.

3 opmerkingen:

Veertje Vederlicht zei

Dank je wel. Ik voel me vereerd!

Arri zei

Bedankt voor je Award, het is een aanmoediging om door te gaan.

Jenny de Bode zei

Ook langs deze weg nogmaals mijn dank voor je Award! Ik ben er heel trots op.