woensdag 7 maart 2012

wwjw: Met wie zou jij nog eens een kopje thee willen drinken?



Toen deze foto genomen werd, zat ik net op de middelbare school. Mijn grootouders (rechts) waren 40 jaar getrouwd en werden gefeliciteerd door mijn peetouders (links). Terwijl ik over de vraag van hierboven nadacht kwamen zij in mijn gedachten. Met hen had ik graag nog eens een kopje thee willen drinken, nu als volwassen vrouw. Wat zouden we elkaar dan niet allemaal te vertellen hebben gehad. (Wat natuurlijk weer een prachtig schrijfonderwerp is!)

Heb je ook een bijdrage? Zet je naam en je link naar je bijdrage in de box hieronder:

3 opmerkingen:

Aline zei

Een dagje later, maar dat maakt niet uit lijkt me... leuke wens, bracht me terug bij herinneringen aan bepaalde mensen... ;)

Annemieke zei

Ik wilde een bericht achter laten maar dat lukt me niet, ik kan wel reageren op Aline dus doe ik dat maar, dan komt de boodschap in ieder geval aan!
Met terugwerkende kracht deze WWJW geschreven. Ik wacht met spanning op een nieuwe, het is zo stil hier.....

Kriebels en Krabbels zei

@ Annemieke zie http://kleurrijkdagboek.blogspot.com/2012/03/keuzes-maken.html