dinsdag 6 maart 2012

#schrijfbeeld


In voorjaarsvakantie heb ik wat rond gestruind op Twitter en zelf een account aangemaakt (Kriebels & Krabbels / @Krieb_Krab). Het is natuurlijk leuk om een beetje te lezen en zelf te kwetteren, maar het is ook een mooi platform voor mijn kleine schrijfopdrachten onder de noemer #schrijfbeeld.

Een schrijfbeeld levert je een foto en een vraag (of een aanvulzin) op en de opdracht om een korte sprint van 3 of 5 minuten te schrijven. Soms zal de geschreven tekst niets te maken hebben met je eigen leven, een andere keer misschien wel. Eigenlijk is het gewoon schrijven naar aanleiding van een foto, puur voor de lol.  Laat je eens door je pen verrassen! Volg Kriebels & Krabbels op Twitter voor meer opdrachten.

2 opmerkingen:

daisy zei

Leuk! Ik volg je al lang. Ik heb nu gereageerd: daisyrent.blogspot.com.

Groeten,
Daisy

Aline zei

Cool, dan volg ik je daar ook... ;)