vrijdag 27 april 2012

aankondiging: kleurrijke-pagina-week (week 20)

lintje  

Het fluitenkruid schiet al flink de grond uit en binnenkort zullen we weer van die prachtige bruidsluiers van moeder natuur kunnen genieten. Reden genoeg om ook zelf weer eens lekker in de wereld van het versieren te stappen met je dagboek. Wil je liever pagina's maken zoals we dat tijdens de plak-en-schrijf tiendaagse hebben gedaan, dan ben je ook van harte uitgenodigd om mee te doen. Maak het jezelf niet te moeilijk. Een klein randje of een strookje papier geeft soms al genoeg effect. Er is genoeg inspiratie te vinden op het internet. Want of je nu fruitstickers spaart, je dagboek vol met kleur giet of maar af en toe een randje toevoegt, het zorgt ervoor dat je dagboek kleurrijk wordt.

Pak je agenda en noteer maar alvast: De uitdaging loopt van 14 tot 21 mei. Wil je meedoen? Dan zijn er twee mogelijkheden. Je kunt een foto naar mij mailen (die ik op het weblog en Flickr zal plaatsen), maar je kunt ook de link naar jouw weblogpagina onder de berichten van die week kwijt. Zo kunnen andere mensen ook jouw werk bewonderen.

Ter inspiratie zal ik de komende tijd een aantal voorbeelden plaatsen van kleurrijke pagina's die niet veel tijd kosten om te maken.

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar jullie kleurrijke pagina's!

8 opmerkingen:

Ellen zei

Leuk, Kriebels en Krabbels dat je deze uitdaging plaatst. Dit is nog uitdagender om te doen als er meer deelnemers zijn. Naar elkaar werk kijken en ervan genieten. Mmm, ja. Ik denk wel dat ik meedoe. Plaats je weer Mister Linkies erbij? Groetjes!

Kriebels en Krabbels zei

Dat is wel de bedoeling omdat dat makkelijk doorklikt! Plaats gerust een link op je eigen weblog om wat reclame te maken. Er zullen vast meer deelnemers komen.... (hoop, hoop, hoop ;-)).

Christel zei

Oh leuk, daar wil ik wel aan meedoen... Zal het in mijn agenda zetten....

Prenter zei

Ik zou graag weer meedoen, maar 14-21 mei is de week waarin Hemelvaartsdag valt en dan zijn wij met vakantie, zonder computer/scanner. He, wat jammer nou, in die week gaat het mij echt niet lukken!

Kriebels en Krabbels zei

Je hoeft niet heel de week mee te doen. Een enkele bijdrage of een paar pagina's delen....het mag allemaal.

Aline zei

Ik kom de 11de net terug van vakantie, dus lijkt me heel leuk...

kraai65 zei

Ik doe mee. Tenminste een paar dagen.

noofs zei

Nu ik je pagina zie, moet ik ineens denken aan mijn zwager die een lintje kreeg. Wat een feest was dat. Maar dat terzijde...Wat ik wil zeggen is dat ik je met belangstelling ga volgen hier. Tot de volgende visite dus :-)