woensdag 16 mei 2012

Kleurrijke pagina week: dag 3

Pagina's worden niet alleen kleurrijk door alles wat je erop plakt, je kunt ook met verschillende kleuren pen of stift tekenen en schrijven. Kies eens een keer voor een andere schrijfrichting, voor een gedicht in plaats van een pagina tekst of schrijf het onderwerp eens in een ander lettertype (of andere lettergrootte) op de pagina. Het zijn allemaal dingen die jij op jouw unieke manier kunt doen en die bovendien niet al te veel tijd in beslag nemen.

Heb je vandaag ook een unieke kleurrijke pagina gemaakt en wil je die delen? Vul je naam in de onderstaande box in met een link naar jouw foto. Je kunt ook een foto naar mij mailen, dan plaats ik die op het weblog.

2 opmerkingen:

kraai65 zei

Ik 2 pagina's op mijn Flickr account gezet. Deze zijn uit mijn schrijfdagboek. Ik heb er ook eentje waarin ik meer creatief bezig ben. Morgen een vrije dag dus lekker kliederen.
Loes

Kriebels en Krabbels zei

Dank je wel! Leuk om te zien