maandag 14 mei 2012

Kleurrijke pagina week: deelnemers

Welkom bij de Kleurrijke Pagina Week. Een week om lekker in je dagboek bezig te zijn met stiften, potloden, oude boeken en/of tijdschriften. Het gaat vooral om plezier hebben en je dagboek kleurrijk maken. Het hoeft niet perfect te zijn. Jij bent uniek, dus jouw pagina's (zelfs als je een voorbeeld gebruikt) zijn ook uniek!

Als je meedoet, vul dan onderaan je naam en de url van jouw bijdrage in. Dan kunnen anderen jouw pagina ook bewonderen. Heb je geen weblog, dan mag je een foto naar mij mailen en publiceer ik die.

2 opmerkingen:

Ellen zei

Hallo Kriebels & Krabbels

Het is heerlijk om vakantie te vieren in een 'nieuw land'. Verrassende vergezichten, andere taal, andere mensen, achter elke bocht iets onbekends. Daar ben ik nu van aan het genieten. Alleen een nadeel: de internetverbinding is pet. Slechts af en toe lukt het om op het web te geraken, zoals nu, ergens in een openbare bibliotheek. Dus het is deze week te ingewikkeld om mee te doen. Jammer, ik had me erop verheugd. Een volgende keer dan maar.
Groetjes en veel succes!

Kriebels en Krabbels zei

@ Ellen: Je kunt evt. later ook nog een link invullen of mij nog 1 of meer foto's sturen. Dan plaats ik ze na de week in het kader van nagenieten. Kijk maar wat je wilt doen!