vrijdag 29 juni 2012

zomersluiting

Hoewel het maar niet echt voor langere tijd wil zomeren, is de zomervakantie voor ons toch al bijna in zicht. Dit jaar heb ik besloten dat ik tijdens de zomer niet ga bloggen. Misschien dat er hier en daar nog wel een Tweet de lucht in wordt gestuurd, maar het is tijd om pas op de plaats te maken zodat ik eind augustus weer vol inspiratie nieuwe stukjes kan schrijven.

Helemaal zonder schrijfideeĆ«n hoef je trouwens niet te zitten, want op 9 juli a.s. verschijnt er een speciale editie van Krabbels (de nieuws- en inspiratiebrief) met daarin een inspirerend vakantie ABC. Aanmelden kan via e-mail (zie contact)

Ik wens jullie allemaal een prachtige warme zomer toe!

Tot 20 augustus.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijne zomervakantie gewenst!

Anoniem zei

Ik wens je een hele fijne, mooie en inspirerende zomer

Karin

Kriebels en Krabbels zei

Dank!

Schrijf Gevoel zei

Wat een uitdagende nieuwsbrief geweldig, hartelijk dank daar voor. Gelijk weer zin om te schrijven. Ik zal naar je agenda kijken van de workshops en waarschijnlijk zie je me een keer verschijnen.

Een hele fijne vakantie.

groetjes ©helo

Ellen zei

Hoop dat je een fijne vakantie hebt. Voor de finale is goed weer besteld. Graag tot de 20-ste...