zaterdag 18 augustus 2012

weer terug van weggeweest...

schilderen

De zes weken zomervakantie zijn omgevlogen. Er waren rommeldagen. Er waren middagen gevuld met uitjes, met water en speeltuinen, maar er was ook een heerlijke schildermiddag. Samen met de kinderen volgde ik de workshop "Schilder jouw dier" bij mijn eigen "schilderjuf". Zo leuk om te doen en het resultaat mag er zijn: een uil, een leeuw en een paard. 

Normaal heb ik altijd wel een klein project lopen in de zomervakantie zoals het maken van kleurrijke pagina's in 2010 of de kaartenserie icad in 2011, maar dit jaar had ik niets. Helemaal niets. Ik had nergens behoefte aan. Er waren geen ideeën die onmiddellijke aandacht vroegen, behalve dan zelf genieten in en om het huis (en heerlijke dikke boeken lezen). 

Vanaf maandag zijn er op deze plek weer drie keer per week stukjes te vinden m.b.t. het dagboek. 

4 opmerkingen:

Anoeska zei

Leuk dat je er weer bent! Ik begon je berichtjes echt te missen!

Ellen zei

Welkom terug! Ook ik ben benieuwd naar de berichtjes en foto's!

Arri zei

Even opladen en nieuwe ideeën opdoen is ook belangrijk!
Fijn dat je er weer bent.

Anoniem zei

Heerlijk om weer nieuwe berichtjes op je site te lezen