woensdag 26 september 2012

een woord (3)

Mijn tweede dagboek van 2012 is bijna vol. De laatste pagina's zijn om nog wat spullen in te plakken en een korte reflectie te schrijven. Hoewel het teruglezen nog een aantal weken op zich laat wachten, was ik wel heel nieuwsgierig naar de pagina's met mijn woord van 2012 (erbij blijven). Daar waar het eerste dagboek er nog wekelijks mee gevuld werd, verdween het woord de laatste maanden uit mijn dagboek. Ik had er geen post-its meer ingeplakt en dacht dat ik dat toch wel over dat woord zou schrijven. Niets is minder waar. Als ik die woorden niet op de pagina tref, dan schrijf ik er niet over. Tijd om in mijn volgende dagboek dus weer de blaadjes met de woorden erbij blijven op te plakken.

(lees meer over één woord: hier, hier en hier)

Geen opmerkingen: