dinsdag 25 september 2012

nieuwsgierig

Het leuke van de statistieken van mijn blog vind ik altijd de herkomst van de lezers. Nu verschillen de lijstjes natuurlijk per dag, week en maand. Maar waar iedereen vandaan komt, dat is toch iedere keer weer een kadootje om te zien. Het afgelopen jaar kwamen de lezers bijvoorbeeld uit:


Het lijstje van de afgelopen week liet ook o.a. Irak, Italiƫ en Denemarken zien! Het maakt mij altijd weer nieuwsgierig of dit nu Nederlanders in het Buitenland zijn of dat er gebruik gemaakt wordt van vertaalprogramma's. Tja, wie zal het zeggen?

4 opmerkingen:

Kleurrijk zei

Bijzonder is dit, he? Het zou leuk zijn wanneer er iets bij geschreven zou worden. Maar erover fantaseren is ook leuk.

Chantal zei

yep yep, Ozzie here! en wel vanuit het momenteel zonnige Perth! Zit nu op mijn werk en jullie liggen nog lekker in het mandje, maar de weekenden breng ik door in ons nieuwe huis in Baldivis (ten zuiden van Perth). Hoe we hier terecht zijn gekomen kan je nalezen op www.dekkersdownunder.blogspot.com en neem ook eens een kijkje op mijn website www.faeriecreations.com.au :)
Cheers mate!
Chantal

Kriebels en Krabbels zei

:-)) Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje!

Chantal zei

Dat is waar, maar nog altijd trouwe volger, ook al is het aan de andere kant van de aardbol :)