zaterdag 6 oktober 2012

p&s 2012: dag 2

p&s 2012: dag 2

Regendruppels glijden langs de ruit naar beneden. Het water klettert door de regenpijp. De duiven schieten snel de haag van de overburen weer in, bang voor een nat verenpak. Ik zou hier wel uren kunnen zitten. Lekker met het kacheltje aan, een beetje knippen, plakken en schrijven. Maar helaas. Een druk schema wacht vandaag. Het lezen en bekijken van de andere bijdragen moet van mijn kant dus nog even wachten, maar ik ben oo zo nieuwsgierig!

(ivm de privacy is een klein stukje van de pagina geretoucheerd)

Heb je ook een heerlijke plak-en-schrijf gemaakt? Vul jouw link hieronder in:

7 opmerkingen:

Lot zei

Mooi zeg! Erg mooi effect zo!

voeteninhetwater zei

Ik heb vandaag ook weer meegedaan en de link hier gedeeld.

Aline zei

Geweldig leuk effect zo met die stroken... enne bij deze staat mijn bijdrage er ook... en wederom een beetje het zelfde, want ik had het ook over druppels...

Chantal zei

Mooie pagina! Die van mij staat er ook weer bij :)

Kriebels en Krabbels zei

Ik link ook alvast bijdrage 3 van jou!

Ellen zei

Vind het een origineel geheel, met de diverse kleurtonen en al dan niet matte stroken. Door de tekst wordt het een geheel. Sjiek!
En alsnog mijn bijdrage voor dag 2...

Kriebels en Krabbels zei

Wat ik merkte is dat ik (in vergelijking tot vorig jaar) steeds beter zie wat wel of niet bruikbaar is. Soms is het de herhaling van een kleur (het rood bijvoorbeeld) dat voor verbinding zorgt, soms zijn het de tinten die ik toevallig vind.