vrijdag 5 oktober 2012

plak-en-schrijf 2012: dag 1

Buiten is het nat. De wind laat flink van zich horen en mijn straat ligt inmiddels bezaaid met gele blaadjes. De herfst is er nu toch echt. Lekker weer om binnen achter de tafel te kruipen om een plak-en-schrijf pagina te maken.

foto volgt nog


p&s 2012: dag 1

In mijn dagboek zitten nog een paar voorbewerkte pagina's. Meestal maak ik die verder af met tekenen of schilderen, maar vandaag is het ook een prima ondergrond voor de plak-en-schrijf. Ik vond namelijk mijn verzameling harten weer in mijn collagemap terug. En zeg nu zelf? Roze en harten gaan toch prima samen?!


Deel je werkstuk. Vul je link naar jouw foto/blog in in de onderstaande lijst. Dan kan iedereen ook jouw plak-en-schrijf pagina bewonderen.

7 opmerkingen:

Aline zei

Vanmiddag gelijk na de lunch aan de slag gegaan, toevallig op mijn eerste bladen ook hartjes... en het ging eigenlijk weer vrij snel, ben benieuwd naar de anderen... en heb alweer zin in morgen...

voeteninhetwater zei

Ik doe ook dit jaar weer mee! Omdat ik vorig jaar mijn blogjes gewoon "dag x" heb genoemd kon ik dat nu niet herhalen en tel ik dus gewoon verder.

Kriebels en Krabbels zei

Klik, klik, klik.... oo wat heerlijk om lekker door te klikken en jullie werkstukken te zien!

Ellen zei

Hallo lieve medeplakkers en -schrijvers
Ja leuk, al enkele dagen verheugde ik met op deze festiviteit. Gisteren mijn eerste collage gemaakt. Vandaag wat tekst erbij. En meteen aan de slag met collage 2. Maar eerst: een tas koffie en jullie werk bewonderen. Veel pelzier! Ellen

Kriebels en Krabbels zei

Fijn dat je er bent!

Om de een of andere reden deed je link het niet. Ik heb de link aangepast en hoop dat iedereen nu wel door kan klikken.

Chantal zei

Loop een beeeetje achter, maar ik heb dag 1 geplaatst en dag 2 en 3 volgen morgen.... druk in de weer geweest in de tuin vandaag en 'savonds uit eten geweest met goede vrienden. Morgen verwachten ze in de ochtend eerst regen, dus dan heb ik mooi de gelegenheid om me in mijn hobby kamer op te sluiten :)

Kriebels en Krabbels zei

Doe het vooral op je eigen tempo. Helemaal niet nodig om te haasten... Plakken en schrijven is toch vooral bedoeld om te onthaasten ;-)).