maandag 29 oktober 2012

wijze woorden

De herfstvakantie zit er weer op. Ik had de kinderen nog wel een weekje gegund, maar dat zit er helaas niet in. Tijdens zo'n vakantieweek realiseer ik me weer eens hoe moeilijk het soms is om even tijd voor mezelf vrij te maken. Toch is het wel mogelijk, al is het maar 5 minuten. Even met een kop koffie in de keuken blijven hangen en naar de vogeltjes kijken die op spinnenjacht zijn. Of met de kinderen naar de verre bakker gaan. Zij fietsen voor me op de stoep en door het park, terwijl ik rustig loop en geniet van de prachtige herfstkleuren. Toen ik de onderstaande video zag, concludeerde ik dat ik het dus nog niet eens zo gek deed.

De video startte iedere keer op bij het aanklikken van de pagina - erg irritant, daarom een link naar het filmpje.

Het blog van Karen Maezen Miller is ook mooi.

1 opmerking:

De Boomhut van Heidi zei

Dank je wel voor dit inspirerende filmpje!
Ik kende haar niet, maar ga zeker haar blog lezen.