vrijdag 23 november 2012

notitieboek Soho elite


Voor de schrijfcirkel was ik op zoek naar een mooi, maar vooral eenvoudig notitieboek. De keus aan boeken en boekjes is enorm. Omdat ik niet echt een idee had waar ik naar zocht, liep ik de kantoorboekwinkel binnen voor wat inspiratie. En daar lag "mijn" boek: een blanco notitieboek op A4 formaat, merk Soho Elite (160 pagina's voor € 9,99). De kaft eenvoudig zwart of zilver met wat kleine gekleurde blokjes. Het papier is niet te dun, maar ook niet te dik en glad genoeg om met vulpen te schrijven. Mijn inkt lekt niet door naar de volgende pagina en dat is op zich al een wonder omdat dat bij de meeste boeken wel gebeurt. Inmiddels weet ik dat dat meer te maken heeft met de Lamy-inkt dan met het papier omdat ik nogal eens de reactie van andere dagboekschrijfsters krijgt, die met hun vulpen geen last hebben in bijvoorbeeld boekjes van Moleskine.

Geen opmerkingen: