woensdag 21 november 2012

op de kop getikt

In 2005 deed ik het.
In 2007 deed ik het nog een keer.
En toen... toen was het niet meer te koop.
Maar ik heb een tweedehands exemplaar op de kop getikt. Nog maagdelijk leeg, zonder een kreukeltje, deukje of vouw.

En zo schrijf ik in 2013 nog een keer in Bewust worden doe jezelf, een prachtig klein schrijfboekje, waarin je elke dag een kleine tekst kunt schrijven over een thema, een zin of een woord. Of zoals de ondertitel vermeldt: Schrijvend naar bewustzijn en zelfkennis. Ik ben benieuwd wat het me deze derde keer gaat opleveren.



5 opmerkingen:

Bernardine zei

Idee om je blanco boekje nog eens in te scannen of te kopieeren? Dan kun je in 2015 weer verder :)

Kriebels en Krabbels zei

Dat zal een heel werk zijn: meer dan 366 pagina's scannen...

Mettje zei

Heb het ook gedaan in 2005 en dacht er gister nog aan dat ik het gedaan heb, dat boekje.
Boekje inscannen is idd wel een heel werk, dan kun je nog beter de citaten overschrijven ;).
Ik hoop dat het je weer een mooi boekje oplevert iig in 2013!

Anoniem zei

Bij Boekenstand.nl is het nog te koop (volgens de site.)

Kriebels en Krabbels zei

Dank je wel voor de tip!