vrijdag 11 januari 2013

beelden van de ziel


Zoals jullie misschien weten heb ik in de afgelopen jaren op Beelden van de Ziel allerlei collageprojecten gedraaid.

Vorig jaar was het de bedoeling om iedere week een collage maken, maar vaak bleek het toch niet helemaal mogelijk te zijn om het ook echt elke week te doen. Daarom heb ik me dit jaar het cadeau van tijd gegeven. Ik wil iedere maand in ieder geval een collage maken en hier delen.

De opdracht die ik mezelf stel is het maken van vision boards, ook wel schatkaarten genoemd. Het zijn kleine collages op A5-formaat die als een soort van geheugensteun dienen voor dat wat ik wil bereiken, wil ervaren, wil uitstralen of misschien wel wil ontvangen. Het kan op allerlei gebied zijn: welzijn, gezin, spiritueel, werk, gezondheid, geld, gemeenschap, plezier, zelfstandigheid, voeding, ouderschap, relaties, blijdschap, liefde, schoonheid, succes, onderwijs...... Je kunt het zo gek niet bedenken of het is wel mogelijk.

Eens kijken of ik die missie dit jaar kan volbrengen!


vision board focus schrijven

Geen opmerkingen: